tisdag 7 juni 2016

HudHunger




Titel: Hudhunger

Författare: Katerina Janouch

Antal sidor: 207

Förlag: Piratförlaget

Utgivningsår: 2016

ISBN: 978-91-642-0458-5

Omslagsfoto: Shutterstock

Från bokens baksida:
Rosanna Wilde har fyllt fyrtio, hon lever i ett avsvalnat äktenskap och är en författare som inte skrivit en rad på flera år. Plötsligt en dag står en man i hennes kök. Han heter Samuel och ska under en tid bo i gästhuset. Rosanna kastas in i en oväntad känslostorm som får allt det invanda att vändas uppochned.

Hudhunger är den första delen i en erotisk trilogi skriven av Katerina Janouch.

Här kommer jag direkt in i köket hos Rosanna när hon för första gången möter Samuel. Hans utstrålning väcker något till liv som fullkomligt överrumplar henne.
Som läsare får jag följa med både i Rosannas tankar, fantasier och upplevda verklighet. Vissa stunder känner jag mig som en riktig fluktare och blir nästan lite generad över mig själv, jag borde gå därifrån.
Jag gillar de frigörande träffarna hemma hos Rosannas vännina Gilda och hennes avslappnade syn på livet, könet och förhållandet.

Hudhunger är lättläst och har ett rakt och öppet språk. Inga fega omskrivningar eller krusiduller här inte.

Jag ska snart ta mig an del två för att få reda på hur det går för Rosanna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar